Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Contoh Pidato Bahasa Sunda Terbaru 2014

Artikel ini merupakan sebuah Pidato Bahasa Sunda yang menggunakan bahasa asli sunda pastinya agar dapat melestarikan bahasa lokal atau wilayah daerah. Dalam hal tersebut maka sangat bagus menggunakan pidato ini dan mendukung apabila kita masih menggunakan bahasa daerah untuk menyampaikan segala sesuatunya agar menjadikan bahasa daerah mempunyai cita rasa yang tinggi untuk bangsa Indonesia.

Contoh Pidato Bahasa Sunda Terbaru 2014

Sebuah kumpulan pidato tidak terlepas dari itu, dalam list pidato yang akan Yoedha Com sampaikan ini semoga mampu bermanfaat dan dapat kita jadikan sebagai contoh dalam pidato yang akan kita sampaikan. Saran blog yoedha silahkan juga untuk di edit agar mampu menjadikan teks pidato ini menjadi lebih baik lagi. Karena saya tahu pidato ini masih banyak kekurangan dan celah yang salah dalam penulisan nya.

Berikut untuk contoh teks pidato bahasa dengan gaya sunda yang semoga mampu bermanfaat untuk kita semua. Apabila ada kesalahan dalam penulisan kami mohon maaf yang sebesar-besarnya.

Pidato Bahasa Sunda Tentang Ulang Tahun

Pidato Bahasa Sunda

Assalamualaikum wr wb.
Bapa-bapa, ibu-ibu saderek-saderek sadayana anu ku simkuring dipihormat.

Kalayan asma Allah Nu Maha Welas tur Nu Maya Asih. Langkung ti payun izinkeun simkuring ngadugikeun ucaapan terima kasih kana saniskanten perhatosan bapa-bapa, ibu-ibu sareng saderek sadaya anu parantos kersa ngaluuhan kana uleman simkuring ieu.

Shalawat saeng salam mugi tetep dilimpahkeun ka jungjungan urang sadaya kangjeng Nabi Muhammad SAW, sareng kulawargina, para sahabatna tug dugi ka urang sadayana anu mudah-mudahan kawuwuh rahmat sareng kasalametanana. Dupi maksad uleman simkuring ieu taya sanes kanggo syuuran dina mempperemut dinten kalahiran pun anak wasta (nama anak) dina ulang tauna anu ka (umur anak).

Tujuan simkuring ngayakeun paremutan ieu sanes kanggo ngamanjakeun pun anak atawa miceun rijki sakedik anu taya gunana. Justru simkuring ngayakeun paremutan ieu nyaeta kanggo langkung ngemut-ngemut kawajiban simkuring salaku orang tua sareng kawajiban un anak sabagi tunas harapan bangsa. Sarta sasuai sareng kahoyong urang sadaya hoyong gaduh putra anu soleh anu dipirido ku Allah SWT. Margi upami ngemutkeun salah sawios katerangan anu kaunggel dina hadits Rasululloh, anu kie unggelna:

"Upama maot anak adam (manusa) mangka pegat sagala amalna kajaba tilu perkara, (nyaeta) shodaqoh jariyah, ilmu anu mamfaat, boga anak anu sholeh anu ngadu'akeun janu jadi indung bapana".

Ku ayana kitu simkuring ngayakeun paremutan ieu, simkuring salaku orang tuana secara hanteu langsung parantos diemutkeun, yen sumkuring kedah tanggel waler sabage kapala kulawarga.

Akhirna upami aya kakirarangan boh dina sambutan atawa dina jamuan anu sederhana ieu, simkuring nyuhunkeun pangapuntena ka para wargi sadaya.

Mudah-mudahan Allah SWT ngabulkeun kana sadaya permaksadan ieu. Amin ya mujibas sailin, walhamdu lillah Rabbil 'alamin

Wassalamu'alakum Wr Wb.

Semoga dengan adanya sedikit artikel ini mampu menjadikan manfaat untuk kita semua agar menjadi lebih baik dan melestarikan bahasa daerahnya masing-masing. Apabila ada sebuah kritik dan saran monggo untuk di komentari. Sekian dan terimakasih atas kedatangan anda di artikel pidato bahasa sunda yang semoga bisa bermanfaat untuk kita semua

Posting Komentar untuk "Contoh Pidato Bahasa Sunda Terbaru 2014"